Toppmöte Rooney VS Torres!


Förmodligen!! Du skulle döda för Mourinho som coach!

Rykten om Zlatan är igång igen! Underbart tänker jag, för vilken spelare i världen skulle passa bättre som anfallare i Real Madrid i dag med det spelsystem man har? Zlatan som ensam anfallare och target skulle passa perfekt eftersom han är stor, stark och en notorisk målskytt (Något som inte Barcelona fattade). Men det verkar kosta en storstjärna i utbyte och det är Kaka som inte riktigt varit den stjärna som man hade hoppats på när han kom. Så kan Real Madrid få loss Zlatan på nå sätt så tycker jag verkligen man ska göra det. Då får det kosta Kaka i sånafall. Dessutom tror jag att Milan är sugna på att få hem sin gamla guldklimp.. Men tyvärr inte så sugna på att offra Zlatan för den kanske det visar sig, drömma får man göra! Mourinho + zlatan = Magi.. som kan leda till den där j*vla Champions league titeln som Zlatan och vi alla Real Madrid så länge har längtat efter:)

I brist på Real Madrid matcher så får man ta till toppmatch i Premier league mellan Chelsea och Man U så att dagens fotbolls kvot blir fylld! Bra fart i matchen.. hoppas på Chelsea seger för jag hatar Man U och så vill jag ha lite spänning i tabellen.. Tänkte på en sak när jag kollade, det är intressant hur vissa spelare får bete sig utan att något händer medans om någon annan skulle göra likadant skulle få gult eller rött kort.. Liten tanke!! ;-/.. Torres upp tillbevis i din nya klubb och du är det spanska hoppet i matchen!

Real Madrid gick verkligen på grund senast mot Deportivo men 7 poäng är ingen omöjlighet. I morgon får vi hålla tummarna för att Valencia hjälper oss. Men som vanligt går väl lagen ut med för stor respekt mot Barca och är besegrade innan matchen startar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0