Oj vilken lekstuga!


Di Maria älskar att spela för Real Madrid!!

Underbart med vinst och det var ju inte vilken vinst som helst utan det var total utklassning som Real Madrid bjöd hemma mot Malaga. 7-0 skrevs slutresultatet till och Ronaldo fick göra mål igen, hela tre stycken!! Känns viktigt att få igång Ronaldo igen efter några matcher med måltorka. Det tråkiga var att han tvingades lämna planen efter sitt tredje mål med en skada. I dag kunde jag läsa på hans Facebook att det inte var så farligt så vi får väl hoppas, samtidigt läste jag på idiot Aftonbladet att han skulle kunna missa CL matchen mot Lyon. Undra vem man tror på!! Benzema fick lite islossning i går men återigen så är det mot ett skitlag så man vet inte var man har honom. Men snygga mål var det. Det jag undrar mest över är vad fan håller Malaga på med? Man storsatsar och man ligger sist i ligan.. Pellegrini har verkligen lyckats! Det var kul att Marcelo och Di Maria fick sätta en boll igen och viktigt att några andra än Ronaldo gör mål om nu Ronaldo inte kan spela de kommande matcherna. Det jag tänkte på igår var att jag tyckte det var konstigt att Kaka inte fick speltid kan det ha nå att göra med att han kopplats samman med Milan den senaste tiden? Nej göttmos med vinst på Söndag är det dags för en ny mot Santander på bortaplan där vi haft det tungt på slutet. Men nu vänder de! Trevlig helg på er!

Resultat: 7-0
Ronaldo 3
Benzema 2
Di Maria
Marcelo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0