Nytt koncept!!

Från och med nu kommer jag inte skriva så många artiklar i nyhetsform eller matchreferat långa som A-4.. Istället kommer jag skriva mer om livet som Real Madrid fans i vardagen och mina tankar om Real Madrid. Detta kan handla om tex nyförvärv som jag hört kan var på väg in och vad jag tycker om det. Det kan handla om vad jag tycker om domaren eller om hur spelet var i en Real Madrid match. Jag kommer att hylla dom spelare som ska hyllas och total såga dem som förtjänar de. Dom som inte tycker om det jag skriver behöver inte läsa eller bry sig. Men sån är jag och det är den tiden jag kan ge på min blogg i dagsläget. Vi får se hur det blir helt enkelt! En tid har jag inte skrivit något alls så förhoppningsvis kan jag skriv lite i alla fall! ;) Hala Madrid!

 
Vi får väl satsa på denna då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0