Levante - Real Madrid 0-0

Skandal skandal skandal!!!!! Higuain vad gör du i Real Madrid? varför sålde vi dig inte i somras?? 0-0 mot Levante är inget annat än pinsamt. Man skäms över att ha laget på armen när det inte finns mer hjärta än så i laget! Spelare som Ronaldo, Higuain, Alonso kommer in i matchen med en sån dålig inställning så man undrar vad det gör på planen! Fy fan säger ja! Var finns fantasin? det är så jävla fantasilöst på plan så man håller på att somna! Mourinho ska du döda Real Madrids glädje fotboll eller?? Nej skärpning, nu har jag lagt 2 timmar på er då får man fan bjuda till lite mer!

Jag förstår inte hur man kan prestera så dåligt med så mycket klass! Och varför måste man spela med två defensiva spelar på mittfältet i 94 min när man inte gjort något mål mot seriens förmodligen sämsta lag! Nej det är så fegt och viljelöst av Mourinho!! Helvete!!

Kommentarer
Postat av: henrik

vet inte om man ska skratta eller gråta de här var så pinsamt så de finns ju inte!!!!!!!!!!!!

2010-09-25 @ 22:01:02
Postat av: Malmen

Fan... ingen löpte utan boll , riktigt dålig insats

:(

2010-09-25 @ 22:13:09
Postat av: Anonym

SKANDAL!! Saknar verkligen Pellegirini. Vinner hellre med 6-2 än 1-0. Fy på er som klagade på Pelle, Mou är verkligen inte bättre. Jag Vill se e offensivare real.



Pellegrini <3333

2010-09-26 @ 00:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0