Inför: Levante - Real Madrid


Vem får starta???

Real Madrid har inte övertygat denna säsongen, framför allt inte i anfalls spelet. Ronaldo och Higuain har inte levererat som man ska och senast kom Benzema in och gjorde mål. Frågan är om Mourinho vågar bänka Higuain? Jag skulle vilja se Benzema och Ronaldo tillsammans i kväll. I backlinjen har det sätt väldigt stabilt ut och det är inget vi varit bortskämda med de senaste åren. Pepe och Carvalho har varit ett bra par och hittills har man bara släppt ett mål i baken! I kväll är Pepe inte med pga att han fick rött kort mot Espanyol och där med är avstängd. I stället kommer Ramos spela i mitten det är jag rätt säker på men det ska inte betyda något negativt. Annars är laget komplett och jag önskar er mycket nöje!! Om ni inte har Canal Plus HD får ni höra av er och njuta av matchen hos mig;P Går också att streama matchen!

Truppen:
Målvaker:
Casillas, Adan, Dudek

Backar:
Ramos, Marcelo, Arbeloa, Carvalho, Mateos

Mittfältare:
Granero, Lass, Diarra, Xabi Alonso, Pedro Leon, Di Maria, Ozil, Juan Carlos, Khedira

Forwards:
Higuain, Cristiano Ronaldo, Benzema

Startelva enligt Marca:
Casillas, Marcelo, Ramos, Carvalho, Arbeloa, Khedria, Alonso, Özil, Di Maria, Ronaldo, Higuain


Matchstart: Kl 20:00
TV: Canal Plus Fotboll/HD/Stream
Tips: 0-4
Domare: Mr. Delgado Ferreiro

Kommentarer
Postat av: Anonym

den visas på canal plus 1 med

2010-09-25 @ 18:04:04
Postat av: Igge Admin

Det är jag tveksam till eftersom det spelas hockey där och den startade halv sju!! en hockey match tar 2½ timme då är kl nio! och real spelar kl 20:00!!

2010-09-25 @ 19:19:49
Postat av: Alavi

Du skriver rätt bra hörru du, skulle du vilja förflyttas o hjälpa mig med min blogg? Tack ändå!

2010-09-26 @ 16:31:49
URL: http://llosmerengues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0