Dagen efter tankar!!

Vi kanske spelade lika mot ett av ligans sämsta lag men en poäng är alltid en poäng! Serien är ung och ännu så har inget lag dragit ifrån så allt kan hända. Matchen mot Levante var fruktansvärt tråkig att kolla på och jag kan inte förstå hur alla i laget kan vara i dålig form samtidigt? Özil iskall, Higuain iskall, Ronaldo iskall, Alonso seg och Khedria tillför inte mycket i spelet, den ända som ville något i går var Di Maria men honom tog man av!! Varför ska man behöva spela med två defensiva spelare på mitten 90 min mot ett lag som inte kommer över halva plan?? Tycker det var väldigt fegt, men Mourinho vet nog vad han gör annars tar man inte trippeln i Inter! Higuain då?? Ja han finns ju där och så länge Ronaldo är i dåligform så kommer Higuain vara det. För er som lever på gamla meriter så kanske ni ska se vem det var som skapade väg för Higuain förra året? Jo Ronaldo! Men Higuain kommer att komma igång han är en av världens bästa avslutare så snart sitter bollarna. Säljas?? Nej där var jag dramatisk och arg! Men man blir arg på en spelare som inte rör sig en meter på 90 min och som man vet har sån potential som han har. Ronaldo försöker men fantasin är borta och frisparkarna som vi varit så bortskämda med är som bortblåsta, hade han 5 i muren i går? Nu i veckan är det Champions League igen och då hoppas jag det släpper i anfallsspelet för bakåt ser det fruktansvärt bra ut. Framåt så tar det tvärstopp vid straffområdes linjen. Igår hade vi 25 avslut men är det någon som kommer ihåg att vi hade ett farligt läge?? förutom i slutet då Higuain var fri! Real Madrid kommer att komma igång med Mourinho i spetsen och då blir vi livsfarliga!! För klassen finns där!


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej, varför står de ännu där på fakta om real madrid att pellegrini är tränare och inte mourinho?

2010-09-27 @ 11:32:55
URL: http://realmadridforever.blogg.se/
Postat av: Igge Admin

ja du förmodligen för att jag inte tänkt på att ändra det ännu!! Eller haft tid!

2010-09-27 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0