Mourinho presenterad på Bernabeu!!



Då var Real Madrids nya tränare presenterad på Bernabeu. Under en presskonferens nu på eftermiddagen så visade Perez stolt upp sin nye tränare för Madrid folket. Mourinho kommer att vara tränare för Real Madrid i minst fyra år om han får vara kvar hela tiden ut.

Det var en nöjd Mourinho som berättade om sina framtids planer med Real Madrid:

"God dag, Jag vet att min Katolikiska inte är så bra eftersom jag pluggat Italienska ett tag så har jag glömt de men ge mig en månad så är jag redo. Jag vet inte om jag är född för att träna Real Madrid men jag är född för att träna fotboll. jag gillar utmaningar och Real Madrid är en stor utmaning. Lyckligtvis har jag hittills haft en bra karriär som tränare och nu ger det mig en enorm stolthet över att få träna Real Madrid."

Han berättade även att han haft ett snack med kaptenen Raul men vad som sagts ville han inte nämna något om i pressen. Men om man kunde läsa honom rätt så ser det ut att bli tre nyförvärv i sommar två ytterbackar och en mittfältare. De Rossi ligger nära till hands där, Maicon en annan vem den tredje blir får vi se.

Real Madrids sportchef Jorge Valdano sa så här om Mourinho:

"Nu är kontrakten med Mourinho klart han är här hos oss i fyra år. Det är en ära för Real Madrid att få en av världens bästa tränare och vi är mycket glada för det."

Välkommen till Real Madrid Jose Mourinho du kommer göra underverk med klubben tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0