Raúl kan stanna!


The Legend!

Våran kapten och legend Raúl González Blanco kan bli kvar i Real Madrid säger han till spansk press. Raul har under säsongen kopplats samman med klubbar ifrån både England och USA. Men i och med att Mourinho förmodligen kommer att ta över Real Madrid som tränare så kanske han blir kvar en säsong till. Mourinho har ofta spelat med rutinerade spelare både i Chelsea och i Inter så Raul tror att det kan bli en hel del spel om han blir kvar. Han säger så här när det frågade honom om framtiden:

"Jag kommer inte bestämma något nu. Först ska jag komma tillbaka ifrån min skada och sedan ska jag åka på semester när jag kommit tillbaka ifrån den så kan jag börja fundera på min framtid."

Ja kul att han blir kvar men jag har precis köpt Raúls matchtröja för att jag trodde det skulle bli hans sista i Real Madrid. Men det är samtidigt konstigt att tänka sig Raul dra på sig en annan tröja än Reals. Det kommer bli tufft för honom att ta en plats men jat tycker han ska var kvar en säsong till och bli tränare sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0