Adios Pellegrini, welcome Mourinho!!


En mindre glad Ronaldo lämnar planen!

Det blev aldrig något mirakel i Barcelona i kväll. Hemmalaget vann tillslut med 4-0 och titeln hamnade där. Men vad gjorde det när Real Madrid har en tränare som inte ens lyckas motivera spelarna att vinna en match mot Malaga som kunde inneburit Liga guld. Pellegrini kan nog nu åka till Bernabeu och packa sin väska nu för han är inte välkommen längre. Han misslyckades i Copa del Rey, Champions League och i ligan. Själv är han nöjd säger han, vilken korptränare! 1-1 mot Malaga är inget annat än pinsamt. Det jag undrar mest över är: var fan var Kaka? varför fanns han inte med på bänken? Har Pellegrini blivit helt dum i huvudet och inte tagit ut han till match eller är han skadad? Jag undrar hur speliden sätt ut som Pellegrini lagt upp är det att passa Ronaldo så ska han göra allt själv eller? Och vad gör Granero på planen varje match, vad ser Pellegrini hos honom? Är det så att han håller honom vaken om nätterna jag kan inte se någon annan anledning. Sen vill jag tacka gudarna för att Valladolid inte får spela i La Liga nästa år för ett så jävla dåligt lag hör inte hemma i den finaste av ligor i Spanien. Det var pinsamt att se hur de spelade emot Barca. Bra att Malaga tog en poäng och är kvar med facit i hand. Nu är det bara att gräva ner sig och komma fram om en vecka när det lugnat sig lite. Hata Barcelona mer än något annat. In med Mourinho han vet hur man coachar ett lag. Adios Pellegrini! Tack för en ok säsong Real Madrid (spelarna).


Kommentarer
Postat av: Johan

Adios Pellegrini. Den låter bra. Jag hoppas starkt på att Mr Mou tar jobbet och införskaffar lite struktur i försvaret. Ge RMA ordentliga backar både som reserv och a-lag. Framåt kan det vara som det är.

2010-05-17 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0