Back from Kreta!


Ronaldo och Kaka i bra form just nu.

Efter mycket sol och bad så drar jag nu igång bloggen igen, jag har haft en underbar semester något som jag behövde men det varar ju tyvärr inte förevigt så nu sitter man i kalla Sverige igen. Jag såg Real Madrid spel mot Zaragoza när jag var på Kreta och jag vill bara tacka Kaka för ett underbart inhopp i matchen som håller drömmen vid liv. Dessutom får man säga att det var tur att Raul fick göra ett sista mål innan han blev skadad, men lika tråkigt är det att han blev skadad då det ser ut att blivit hans sista match Real Madrid tröjan. Raul är en sannlegend som alltid kommer finnas i våra minnen.

Det hände mycket när man var borta en stor positiv sak måste ni hålla med om var att Barcelona åkte på stryk mot Inter. Förstå vad förnedrande det hade varit om Barcelona spelat CL final på Santiago Bernabeu när det var upplagt att Real Madrid skulle varit där, Tack Inter!

Sedan har jag fattat det som att det kan bli några stora transfers i sommar då både Barca och Real Madrid har tänkt att värva en varsin stor anfallare och Rooney verkar vara Real Madrids första alternativ. Vi får väl se jag hade gärna sätt David Villa i klubben men som det ser ut nu så är han på väg till Barcelona istället, inte bra.

Har även gått rykten om att båda Diarra killarna är på väg till Man U i sommar och på ingång kan Kun Aguero vara om inte Rooney kommer. Dessutom så är det klart att Realbacken Metzelder kommer lämna klubben för spel i Schalke 04 nästa säsong.

Skadeläget i laget: Raul och Van Der Vaart borta hela säsongen. Pepe kan vara på väg tillbaka till Söndagens match men oklart ännu. Drenthe tränar igen. Diarra, Lass och Guti tränade inomhus istället för med resten av laget.

Jag ska även gå och beställa tid för min Real Madrid tattoo som kommer bli grymt snygg. På underarmen kommer den sitta.

I morgon är det match igen mot Osasuna och jag tror vi kommer gå om Barcelona kanske inte i morgon men innan serien är färdigspelad så ligger vi i topp och guldet blir Reals.

Tillsist sorry att det varit uppehåll på bloggen men det är slut nu ska försöka ge er lite smått och gott om vad som händer i klubben i våra hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0