Ronaldo: Mourinho är en vinnare!


Ronaldo Positiv till Mourinho!

Cristiano Ronaldo gillar klubbens val av tränare. Mourinho är en vinnare precis som jag säger han i en intervju. Ronaldo gjorde en mycket bra första säsong i Real Madrid men vad hjälpte det när man ändå inte tog någon titel. Nu ser Ronaldo fram emot en ny säsong i Real Madrid och hoppas på att Mourinho kan göra underverk i klubben som jagar en efterlängtad titel. Ronaldo har haft en ledig dag ifrån landslags förberedelserna och passade på att kommentera sin nye tränare:

"Jag gick till Real Madrid för att vinna titlar nu har vi fått en tränare som har alla nyklar till framgång. Jag är mycket glad att det blev Mourinho som tränar Real Madrid nästa säsong, han är en vinnare precis som jag!"

Ronaldo hade svårt att dölja sin glädje över Mourinhos ankomst, men om det är någon som ska vara glad är det Jorge Mendes som är Ronaldos och Mourinhos agent, nu har han två välbetalda stjärnor i Real Madrid.

Källa: Marca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0