Ribery ett avslutat kapitel!


Inget mys för Benzema och Ribery nästa år!

Det blir ingen Franck Ribery i Real Madrid nästa säsong. Han har i veckan skrivit nytt kontrakt med Bayern Munchen som sträcker sig fram till 2015. Tråkig för Real Madrid som hoppades på att kunna knyta till sig Fransmannen i sommar. Min tanke är varför i helvete gjorde man sig av med Robben förra året om det inte var klart att man hade en överens kommelse med Bayern om Ribery. Antingen så blåste Ribery Real Madrid eller så gjorde man århundrades sämsta försäljning. För man fick inte bra betalt för honom, rent utsagt ett reapris för en spelare som var bäst i Real Madrid säsongen 2008/09. Nej jag kan inte förstå mig på den försäljningen. Tråkigt nu får vi se vad Real Madrid väljer att köpa i stället för en vänsterytter måste vi ha. Di Maria, Young, Silva på kanten kanske?

Hade vi haft kvar Robben i år så hade vi varit i CL Final på Lördag det vill jag nästan lova. Men nu får vi vara åskådare på vår egen arena istället!

Källa: As


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0