Van Der Vaart och Ramos egna ord!


Van Der Vaart firar sitt 3-2 mål i den 92:a min!

Real Madrid tog en mycket skön och viktig seger mot Sevilla i kväll med 3-2. Bäst för kvällen var Ronaldo som gjorde Real Madrids första mål. De andra två målen gjordes av Ramos och Van Der Vaart. De två sist nämnda fick efter matchen beskriva hur de kände efter att vänt 0-2 till 3-2 vinst. Här kommer spelarnas egna ord om matchen:

Van Der Vaart:
"Det var otroliga att vinna i kväll. Jag tror jag gjorde mitt viktigaste mål i karriären i kväll och det bästa var att det var viktigt för laget också."

Sergio Ramos:
"Jag är mållös, såna här matcher är folk värda att se hela säsongen. Vi gjorde det bra och nu måste vi försvara vårt ledarskap. Nu har vi lite tid att njuta av segern tills vi tar oss an Lyon på Onsdag och jag hoppas att vi får lika stort störd av publiken då som i kväll."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0