Förbannelsen är kvar i Real Madrid!!!!

Det finns inga ord för besvikelsen jag känner just nu...... Bloggen ligger nere tills jag återhämtat mig..!! Higuain kan förhoppnigsvis inte sova gott i natt.. han förstörde kvällen helt på egen hand för Real Madrid! Men han har aldrig varit en stjärn spelare utanför Laliga. Så länge han är i klubben och spelar CL så lär vi inte gå till någon kvartsfinal. Pinsamt Higuain! Pinsamt Real Madrid och Pinsamt Pellegrini! Skulle vara så jävla kul om Perez gick raka vägen in i omklädningsrummet och kickade honom. De byten han gör är skandal!!! Precis som hela Real Madrid i kväll! Men jag älskar dem ändå!! Men just i kvällen så beter dom sig så jävla dåligt.. Man äger första halvlek och ska avgöra matchen men sen kommer man ut i andra och ger bort matchen!! Man vaknar inte för en det är försent, då Lyon gjort sitt 1-1 mål. Helvete Helvete.. nu måste jag gå och slå sönder något!! 10/3-2010 EN MÖRK DAG I REAL MADRIDS HISTORIA! Då 2 miljarder kastades i vattnet! Då hjärtat glömdes i omklädningsrummet i halvtid! Vi kommer tillbaka! starkare en någonsin!

PS: Ronaldo lär inte bjuda Higuain på någon middag iallafall. Hoppas han kissade på honom i duschen!

Målskyttar:
1-0 Ronaldo 6´
1-1 Pjanic 75´

Adiós Champions, adiós Pellegrini! (Marca citat)


Kommentarer
Postat av: lewis

Haahhahaha jag hoppas också han kissar på Higuain:)

2010-03-11 @ 10:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0