Inför: Real Madrid - Sporting Gijon


19 baljor av Higuain, kan bli fler i morgon.

I helgen möter Real Madrid - Sporting på hemmaplan matchen börjar kl 20:00 20/3-10. Real Madrid är just nu serieledare och kan fortsätta vara det om man vinner. Jag har så mycket att göra just nu så jag hinner inte skriva mer tyvär. Jag tror Real Madrid vinner med 5-0. Jag jobbar hela helgen så ja jag kan inte skriva nå då heller ledsen boys.


Möjlig Truppen:
Målvaker: Casillas, Dudek.
Försvarare: Ramos, Albiol, Arbeloa, Metzelder, Marcelo, Garay.
Mittfältare: Diarra, Gago, Lass, Xabi Alonso, Granero, Guti, Van der Vaart.
Forwards: Cristiano Ronaldo, Raul, Higuain

Kommentarer
Postat av: arruba

Lungt, du gör ett grymt bra jobb med bloggen. Keep it going när du har tiden:)

2010-03-19 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0