VM snart igång!!


Redo att ta över världen!

Det är stor aktivitet när det gäller rykten om spelare som ska till Real Madrid något jag känner är lite tidigt att börja skriva om. Nu är det snart fotbolls-Vm och ingen spelare kommer att vara speciellt intresserad av att diskutera klubblag och övergångar just nu, så att det som alla tidingar håller på med att skriva om massa rykten är lite slöseri på tid känns det som. Det är den ena spelaren efter den andra som ska till Real Madrid och man orkar bara inte tro på alla rykten. Perez kommer att handla det är 100% säkert men jag tror inte vi ser någon övergång innan VM är färdig spelat. Mycket för att VM är ett perfekt tillfälle att scouta spelare och se vilka spelare som pallar tycket när de bästa är med, lite som det är att spela i Real Madrid.

Real Madrid sägs iallafall vara riktigt sugna på Lazios vänsterback Alexandar kolarov och man ska dessutom ha lagt ett bud på 200 Milj kr för spelare. Lazio har hela tiden sakt att de inte vill sälja spelaren men Kolarov själv är väldigt intresserad av att spela i Real Madrid. Något jag är säker på att han kommer att göra nästa säsong.

Higuain har förlängt sitt kontrakt med Real Madrid till år 2016. Detta är underbart då jag tycker han är en av världens bästa målskyttar det tråkiga är bara att han aldrig lyckas i de viktiga matcherna. Men nu har han gått om tid att ändra på det.

I morgon börjar VM fy fan vad kul, håller ni inte med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0