Maicon: Klubbarna bestämmer!


Maicon vill Real Madrid, men..!!

Turerna kring Inter backen lär aldrig sluta. Real Madrid gav Inter ett bud på 22 Milj € och en deadline då man skulle ha bestämt för några dagar sen. Det ser inte bra ut eftersom Inter vill ha 28-30 Milj € för Maicon så någon överenskommelse är inte nära ännu. Maicon själv har tagit extra ledigt för att kunna fira födelsedag i Brasilien och kunna bygga upp mer styrka inför säsongen. Han säger att han inte vill lägga sig i och låter styrelsen sköta besluten. han säger också:

"Jag vill till Real Madrid, men jag skulle inte bli ledsen om jag blir kvar i Inter eftersom Inter har gjort mig till den jag är i dag. Klubbarna får sköta detta. Jag har kontrakt med Inter fram till 2014 och jag har haft äran att få arbeta med Mourinho. Vist vore det trevligt att få göra det igen i Real Madrid, men som sagt det bestämmer inte jag"

Vidare rapporter säger också att Maicon vill ha en årslön på 7 Milj € det är något som kan vara för mycket för Real Madrid som vill ligga lite lågt med utgifter.

Ja.. Karusellen lär snurra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0