Mourinho ta dig i kragen!!



Fy helvete vad jag börjar bli trött på alla rykten som går om Real Madrid hela tiden. Det senaste är ryktet kommer ifrån El Mundo Deportivo som skriver att Real Madrids nye tränare Mourinho skulle vilja byta till sig vår svenska stjärna Zlatan Ibrahimovic mot Real stjärnan Kaka. Man blir ju inte klock på det här de är de andra ryktet om Kaka denna veckan. Jag förstår Kaka om han vill lämnar Real Madrid efter att blivit kränkt två gånger på en vecka och veckan är inte slut ännu. Hur tror ni Kaka känner när han behandlas som skit hela tiden? Han är en storstjärna som kan betydligt mer än vad han visat. Men detta lär ju inte göra honom bättre i Real Madrid att ständigt känna sig inte behövd. Jag skulle iallafall inte vara glad eller spelsugen. Så nu antar jag att det bara är att sälja Kaka efter Mourinhos utspel, tveksam om Kaka är sugen på att spela under en tränare som inte tror på honom. Jag är så trött på alla tidningar som sprider rykte efter rykte och jag hoppas verkligen inte det finns någon sanning i detta. Vad ska Real Madrid med Zlatan till? En gammal spelare som inte ger en svettdroppe för sitt lag. Jag tror inte Mourinho vill byta bort Kaka framför allt inte till Barcelona det skulle vara pinsamt. Att göra affärer med hycklare det första han gör är inte bra för hans status. Det finns så mycket bättre spelare än Zlatan, inte för att jag tycker Zlatan är dålig men han är inte en spelare man vill ha i sitt lag då han bara tillför negativ energi. Istället finns det andra anfallare som är bättre. Kom igen nu Mourinho ta dig i kragen och vässa dig lite!!


Kommentarer
Postat av: johaan

herregud -.- det är ju fan sant

2010-07-22 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0