Raul ser ut att hamna i Schalke 04!!


Är detta slutet i Real Madrid tröjan?

Hoppet är det sista som överger en människa och jag hoppas fortfarande att Raul kommer att vara kvar i klubben i många år på nått sätt. Men det ser inte ljust ut om man säger så. Varken Raul eller Guti har dykt upp på träningen nu på försäsongen och ena tidningen efter den andra skriver att Raul snart skriver på för Schalke 04. När det gäller Guti så lutar det är att han drar till Turkiet och spel för besiktas. Det är inget officiellt ännu och jag hoppas det aldrig blir det. Men man har haft det på känn länge, jag köpte till och med Rauls tröja denna säsongen eftersom det förmodligen skulle bli hans sista i Real Madrid. Jag var bara tvungen att ha den. Raul sägs ha fått ett två års kontrakt av Schalke 04 att skriva på. Alla har ett slutdatum och Raul och Gutis datum närmar sig tyvärr. Förra året var det Michel Salgado som lämnade efter lång och trogen tjänst. Men det är ändå mer speciellt att Raul lämnar eftersom han varit i klubben 16 år. Men man ska inte kasta sten i glashus innan det är klart. Jag får återkomma om det blir det, men jag hoppas att jag slipper återkomma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0