Kaka mot Cole = Idiot byte!


Kaka och Benzema ska vara kvar!

Jag vet inte riktigt hur Mourinho tänker i det senaste ryktet om Ashley Cole? Jag hoppas verkligen det bara ren bullshit ifrån den Engelska tidningen The Mirror som i dag skriver att Mourinho skulle vilja byta bort vår stor stjärna som vi betalade 600 milj kr för mot Ashley Cole. Alla vet att Mourinho vill ha minst en back till i truppen och att pengar påsen början minska men man kan inte göra ett sånt byte om man inte får en rejäl slant emellan också. Ashley Cole är en mycket bra vänsterback men vi har en ung Marcelo som kan blomma ut och bli den nye Roberto Carlos när som helst så detta är ett grymt dåligt byte om det skulle vara sant. Dessutom så har Kaka varit skadad mycket förra säsongen och inte gjort sig själv rättvis. Plus att det tar ett tag innan man hittar sig själv på ett nytt ställe. Att inte låta Kaka få en säsong till på sig är helt fel. Lika fel tycker jag det är med Karim Benzema som ryktas vara på väg bort ifrån klubben. Han är 22 år nu och karriären har precis börjat, man får inte göra sig av med såna talanger bara för att det inte gör en super säsong direkt. Han gjorde ändå 8 mål på 20 matcher och då är inte alla ifrån start. Båda har gjort sin debut säsong nu och båda vet att det kan bättre, något som de kommer att visa den kommande säsongen det är jag övertygad om. Låt Kaka och Benzema vara jag vill inte se fler Sneijder/Robben affärer ifrån Real Madrid.


Kommentarer
Postat av: johaan

Joe cole är bra men jag tycker inte dem ska byta ngn av dem! köp cole för diarra och pengar.

2010-07-21 @ 10:14:24
Postat av: Igge Admin

Det handlar om Ashley Cole ifrån Chelsea. Joe Cole är klar för Liverpool!!

2010-07-21 @ 11:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0