¡Gracias, Guti!


Magiska Guti!!

Då var det klart att Jose Maria Gutierrez ”Guti” avslutar sin karriär som Real Madrid spelare. På en presskonferens för en stund sedan bekräftade Guti tillsammans med sportchefen Jorge Valdano att hans tiden i Real Madrid är över för den här gången. Guti har varit i Real Madrids organisation i 24 år ifrån han var 9 år till nu då han är 33 år utan dem 24 åren har han spelat 15 år i A-laget. Guti var väldig rörd och ledsen för att lämna klubben men samtidigt väldigt tacksam för den tid han fått i den klubb som är hans hem.

”Tack alla, jag är medveten om att Real Madrid alltid kommer att vara mitt hem”

Det är en stor sorg att han lämnar Real Madrid. Han är en legend och han kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Han är ett geni när det gäller fotboll, ingen spelare kan se luckor som Guti. Hans magiska passningar har varit ett signum på Bernabeu i 15 år och de spår han lämnat efter sig kommer att leva kvar länge. Tack för allt du gett oss Guti du är en sann hjälte, legend och Madridista!


Kommentarer
Postat av: Igge Admin

Tja ohlsson.. jag vet inte riktigt.. jag jobbar faktiskt på det.. kolla på tradera där är det billigt och om man pratar med de som säljer så kanske det går att ordna. Sen går det säkert på deras hemsida men då är de väldigt dyra.. jag ska kolla på det.. för jag söker en också!

2010-07-25 @ 17:15:37
Postat av: Ohlsson

Okej vore grymt om du hittade nått.Måste ha en tavla med han och en med Raul

2010-07-26 @ 17:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0