Träningsmatch: K.S. Gramozi Erseke - Real Madrid 1-2


Fick göra ett mål!!

Real Madrid vann i Onsdags mot K.S. Gramozi Erseke i Taci Oil Cup med 2-1. Det blev en rätt spännande match trots allt. K.S. Gramozi Erseke tog ledningen i den första halvlek innan Kaka kunde utjämnas till 1-1. I den andra halvleken så avgjorde Benzema med en volley. Ingen spelare blev skadad och vi vann, precis som det ska vara i såna här skoj tuneringar. Pellegrini passade på att lufta många spelare i matchen Metzelder, Dudek, Raul, Gago och Guti fick spela mycket eftersom de inte spelat så mycket i ligan. Det blev en snabb vistelse i Albanien för just nu är Real Madrid i Madrid igen och förbereder sig inför Söndagens match mot Malaga.  

REAL MADRID: Dudek; Ramos (Arbeloa, 45'), Garay (Albiol, 45'), Metzelder, Marcelo (Lass, min.82); Gago, Guti, Granero; Kaka (Benzemá, 45'), Cristiano Ronaldo, Raul.

Mål:
1-0; min. 2: Xhafa JC
1-1; min. 36: Kaka
1-2; min.81: Benzema

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt ;)

2010-01-22 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0