Tog inte chansen!!

Man hade så gott som straffspark efter att Barca tappat poäng i Lördags men vad gör man, bränner den!! Real Madrid hade chansen att gå upp i serie ledning i går kväll då man mötte Osasuna på borta plan, men man lyckades bara få med sig 0-0. Tråkigt och jävligt klantigt. Jag har inte sätt matchen själv. Ska sätta mig och kolla när jag får tid, har jobbat hela helgen så det har varit fullt upp. Man blir bara besviken när man i ena matchen gör 6 mål framåt sedan lyckas man inte änns få in ett i nästa. Men men jag ska inte dra för stora slutsatser innan jag sätt matchen. Vad tycker ni om matchen? Vi kanske skulle ha haft med Kaka på bänken iallafall!?! Jag tror han hade varit grymt spelsugen och kanske slagit ett avgörande pass eller gjort mål. Jag skriver en liten analys när jag sätt matchen! 

PS: Ber om ursäkt för att jag tog fel på tiden, när jag kom på det så var jag på jobbet! 


Kommentarer
Postat av: HALA MADRID

higuain kan bara göra mål. Inget annat, han jobbar inte hårt på planen. Det vara bara alonso som kämpade, kämpade och kämpade. Benzema gjorde mer än higuain på 27 min, än på 72 minuter. Tyvär tog vi inte chansen. Men det är inte lätt och vinna mot osasusna, stvaning? På borta plan. nästa vecka väntar Mallorca(borta plan), och det blir ännu tuffare. REAL måste ta tre poäng mot mallorca, det behöver vi.

2010-01-04 @ 22:43:43
Postat av: Anonym

higuain brukar vara en av dom som sliter mest med sina patenterade löpningar längst kanterna och mitten. hela laget var dåliga offesivt sätt..

2010-01-05 @ 02:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0