Inför: Real Madrid - Malaga


Guti är på gång nu!

Nu är jag sent ute men som man säger bättre sent än aldrig. I kväll möter Real Madrid - Malága hemma på Santiago Bernabeu. Malaga har gått riktigt dåligt i år och man ligger på en 16:e plats är ett botten lag just nu. Men Real Madrid har inte direkt visat någon större form efter jul, förra helgen förlorade man till och med borta mot Bilbao med 1-0. Jag hoppas verkligen Pellegrini får fart på grabbarna i kväll. Det är bara vinst som gäller eftersom Barcelona vann i går med 3-0. Ronaldo måste börja göra mål, inte ett mål från hans sida efter jul något som är oroande. Higuain är fortfarande skadad tillsammans med Van Der Vaart, Gago och Pepe. Ett nytt namn finns med på bänken och det är Castilla spelaren Pedro Mosquera. Annars tror jag vi får se en liknande startelva som förra helgen, kanske att Guti tar en plats i startelvan (Hoppas). Van Nistelrooy kommer tackas av innan matchen något jag hoppas de visar på tv. I kväll vill jag se Ronlado näta, kanske man får be om att Kaka gör ett också eftersom han gjorde ett i veckan mot Gramozi. Benzema är på gång han med så han sätter nog två bollar.


Startelva: Casillas, Ramos, Albiol, Garay, Arbeloa, Lass, Alonso, Guti, Kaka, Ronaldo, Benzema

Truppen:
Målvakter:
Casillas, Dudek
Försvarare: Ramos, Metzelder, Arbeloa, Albiol, Garay, Marcelo
Mittfältare: Lass, Xabi Alonso, Kaka, Drenthe, Guti, Granero, Mosquera
Forwards: Cristiano Ronaldo, Raul, Benzema


Plats: Santiago Bernabeu
Tips: 4-1
Tv: ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0