Inför: Tenerife - Real Madrid


Två heta spelare!

Nu på Lördag spelar Real Madrid bortamatch mot Tenerife. Det kommer bli en kul match. Efter förra helgens överkörning av Villareal så hoppas jag att Real Madrid följer upp sin goda form även denna helgen. Det är inga frågetecken i laget, alla viktiga spelare är nu är skadefria och kommer vara med. Tennerife är ett lag vi ska slå alla dagar i veckan. Jag tippar på 4-1 till Real Madrid efter två mål av Ronaldo, ett av Higuain och ett av Kaka. 

Möjlig truppen:
Målvakter
: Casillas, Dudek
Försvarare: Ramos, Albiol, Arbeloa, Metzelder, Marcelo, Garay
Mittfältare: Diarra, Guti, Lass, Xabi Alonso, Granero, Kaka, Van der Vaart
Forwards: Cristiano Ronaldo, Raul, Higuain


Matchstart: 20:00 27/2
Plats: Heliodoro Rodríguez López

Ps: Liten inför matchen i dag. Jag är väldigt stressad just nu med mycket att göra, sorry. Dessutom jobbar jag hela helgen så blir inget skrivande före Söndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0