Real Madrid letar en anfallare!


Fabiano kan bli vår nästa anfallare!?!

Real Madrid fick sin back tillslut i och med Carvalhos ankomst. Frågan är om Mourinho är nöjd där eller vill han ha en back till? Enligt Spanska AS så vill Real Madrid göra ett sista försök att värva Milans Thiago Silva. De skriver nu att klubben höjt sitt tidigare bud på Thiago Silva, och erbjuder nu närmare 225 miljoner kronor för mittbacken. Men vi får väl se eftersom Milan sagt att man inte kommer att sälja Silva.

I anfallet känns det väldigt tunt i dags läget, Higuain och en osäker Benzema är vad vi har eftersom Mourinho inte vill ha Ronaldo som en ren anfallare. I går kunde man läsa lite här och där att Anderlech unge anfallare Romelu Lukaku var i Real Madrids sikte men som jag förstod så skulle det inte bli något där. Istället så har man siktat in sig på dessa anfallarna:

Mario Gomez, Bayern München

Luis Fabiano, Sevilla

Fernando Llorente, Athletic Bilbao

Nicklas Bendtner, Arsenal

Hugo Almeida, Werder Bremen

Men enligt Marca så har Mourinho bara 190 milj kr att spendera på en anfallare. Perez vill hålla sig inom den budget man lagt upp för säsongen. Men jag tycker att några av dem är riktigt bra anfallare, framför allt Luis Fabiano och Llorente. Mario Gomez var riktigt bra innan han gick till Bayern Munchen och kan säkert komma tillbaka till toppen. Vi får se vem det blir!

Källa: Marca, AS

Kommentarer
Postat av: Siyamand

Ryktas även om Anderlecht's underbar Romelú lukaku, men han själv har sagt att han vill stanna i belgien och klara sina studier och spela champions league med anderlecht, och sen någon okänd för mig, han kallas bebe och kommer från portugal, 20 åring.

2010-08-11 @ 22:18:23
Postat av: Igge Admin

tja jo jag har sätt det men Lukaku kommer inte att lämna som jag skrev. Bebe har jag också sätt men tveksam om det är något jätte intresse från Real Madrid egentligen!!

2010-08-12 @ 11:31:30
Postat av: Siyamand

Japp, men han verkar vara riktigt bra alla klubbar vill ju ha honom :), Men nu är det officiellt att Manchester united har värvat honom för ungefär 7 miljoner pund. Jag läste att mourinho har 190 miljoner kronor kvar att slösa iår, och det ska gå på en anfallare, han hade sparat mer än hälften om han hade värvat bebe men men :)

2010-08-12 @ 13:36:02
Postat av: Igge Admin

Har du läst de?+ ja det står i artikeln.. haha bra Sid...

2010-08-12 @ 17:24:11
Postat av: Siyamand

hahaha oj då läste in det där nere

2010-08-12 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0