Officiellt: Ricardo Carvalho klar för Real Madrid!


Nu i Real Madrid!

Frågan om vem som bli vår näste back fick man rätt snabbt svar på det blev Ricardo Carvalho som jag spekulerade i. I kväll kom Real Madrid och Chelsea överens om att Carvalho kommer att spela i Real Madrid, övergångs summan ska ligga på 8 Milj Euro något som är överkomligt tycker ja. Kontraktet ska ligga på två år men det kan bli tre om det går bra. Jag tycker att Real Madrid har gjort en bra affär Carvalho är en mycket rutinerad spelare som kommer att sköta sig bra. Hoppas det inte går för fort för honom bara. I Spanien är det en lite annan spelstil än vad det är i England. Mer teknik än tufft spel. Men han är ju Portugis så han borde känna till spelstilen rätt bra. Carvalho är rätt gammal med sina 32 år så kanske avslutar han karriären i Real Madrid. I och med att Carvalho kom så kanske vi får räkna bort Maicon nu?

Tillsist vill jag välkomna Ricardo Carvalho till Real Madrid där han får sin gamle guldtränare Mourinho igen!!


Kommentarer
Postat av: Abby

Niice site ♥

2010-08-11 @ 15:01:37
URL: http://jmourinho.tk
Postat av: Abby

Il va aller loin très loin ce joueur :)

2010-08-11 @ 15:02:27
URL: http://jmourinho.tk
Postat av: Malmen

En mycket bra värvning tycker jag .

2010-08-11 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0