Bayern Munchen - Real Madrid!


Fler såna bilder i kväll!

Ikväll är det stormatch på gång när Real Madrid reser till München för att mötta Champions League tvåan Bayern München. Real Madrid har med sig fullt lag trots att några spelade landskamp i Onsdags som Higuain och Di Maria t.ex. den sist nämnda gjorde dessutom mål för Argentina som vann med 1-0. I kväll kanske vi får se Khedira för första gången i Real Madrid tröjan om Mourinho väljer att spela med honom. Även Ricardo Carvalho finns med i truppen och det ska bli kul att se vad han går för, kan han peta bort Albiol från mittbacks platsen?

Jag skulle ha åkt ner och kollat men så blev det tyvärr inte. Jag tror det kan bli en riktigt bra match och en värde mättare för Real Madrid inför säsongen. Hoppas Mourinho ställer upp med ett starkt lag här är iallafall truppen:



Målvakter: Casillas, Adan.
Försvarare: Carvalho, Sergio Ramos, Marcelo, Drenthe, Albiol, Garay.
Mittfältare: Khedira, Lass, Granero, Xabi Alonso, Canales, Pedro Leon, Van der Vaart, Juanfran, Alex Fernández.
Anfallare: Cristiano Ronaldo, Benzema, Higuain, Di Maria, Morata.

Skador: Kaka, Pepe.

Matchen är för att hedra den gamle stor backen Franz Beckenbauer!

Matchstart: 21:00 på Allianz Arena

Kommentarer
Postat av: Johan

Tja man, Börjat hålla koll på din blogg nu det senaste. Jobbar ju på Canal+ ( I norge då men ) haha! Men har kollat överallt, denna matchen sänds inte på Tv någonstans? iaf inte hos oss på CD/C+

eller hos viasat. Vet du någon bra Stream sida? eller kör du på Myp2p.Tänkte fråga ef du har koll på läget samt någon bra sida man kan följa , typ Marca.com men nu kan ju inte jag spanska och orkar inte med SillySeason - aftonbladet längre. (:

Mvh



Johan

2010-08-13 @ 17:12:43
Postat av: Igge Admin

HALLÅ Johan!! Nja jag tror inte den sänds någonstans förutom på stream. Jag brukar kolla myp2p tycker man kan hitta rätt ok där. Jag brukar ju läsa marca, as, Goal,mm och sedan använder jag googles översättning funkar rätt ok.. Men i bland blir det väldigt konstiga översättningar. Kul att du läser.. jag ska jobba på..Ha de bra

2010-08-13 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0