Inför: Racing Santander - Real Madrid


Benzema tillbaka för att leka med Ronaldo!

I morgon Söndag spelar Real Madrid borta mot Racing Santander en match man ska vinna enkelt. Real Madrid kommer ifrån en derby seger förra helgen och är i bra form. Man har börjat släppa in mycket mål men så länge man gör tre framåt varje match så har det gått bra ändå. Real får tillbaka några viktiga spelare som tex Benzema som varit borta väldigt länge. Lass, Garay och Albiol är också tillbaka efter mindre skador. Real Madrid kommer förmodligen att starta som man brukar med Casillas i mål. I backlinjen saknas Ramos så Arbeloa, Garay, Albiol och Marcelo finns nog i backlinjen. På mitten saknas Kaka som fortfarande är skadad och Alonso som är avstängd istället får Lass, Guti, Gago och Van Der Vaart sköta mitten skulle jag tro. Granero får säkert starta trots att jag tycker att han inte förtjänar det. I anfallet så fortsätter Ronaldo och Higuain. Hoppas Benzema får komma in i matchen jag har fortfarande stora förhoppningar på den grabben. Real kommer nog vinna med 4-1 och man får ett bra läge inför nästa veckas supermatchen mot Barcelona. Skulle vilja sätt Kaka tillbaka redan nu men han får väl träna bra så han kan göra ett inhopp i nästa match. Allas tankar är så klart på nästa match men jag hoppas att man kan för 90 min lägga undan dom tankarna och bara fokusera på Racing matchen för den är lika viktig som matchen mot Barca.



Målvaker: Casillas, Dudek
Försvarare: Albiol, Arbeloa, Marcelo, Metzelder, Garay, Mateos, Marcos Alonso
Mittfältare: Diarra, Gago, Lass, Barn, Van der Vaart, Guti
Anfallare
: Cristiano Ronaldo, Raul, Benzema, Higuaín


Plats: El Sardinero
Tid: 19:00 4/4-10
Tips: 1-4
Tv: Tv4 Sport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0