Ramos kan försvinna i sommar!


Är han kvar 2011?

Real Madrids bästa back Sergio Ramos kan vara på väg bort ifrån Real Madrid i sommar. Ramos är nu i samtal med Real för att förlänga sitt kontrakt som just nu sträcker sig fram till 2013. Men man har inte kommit överens ännu pga att Ramos vill ha 6 milj Euro per säsong. Detta är någon som Milan fått reda på och nu undersöker möjligheten att värva Ramos till sommaren. Milan skulle tydligen kunna lägga ner en stor summa pengar för att få Ramos till klubben. Jag hoppas verkligen att Ramos stannar, om det är någon spelare som ska vara kvar i klubben är det Ramos för han är den viktigaste pusselbiten i försvaret.


Kommentarer
Postat av: Anonym

säljer dom han säljer dom ju hela försvaret !

2010-04-02 @ 16:45:08
Postat av: johan

omg ramos får verkligen inte försvinna :( han e ju en av dem bästa i madrid o min fotbolls idol! hoppas madrid har kvar honom i madrid :) annars blir ja så sur att ........ :P

2010-04-02 @ 19:01:43
Postat av: Anonym

Jag hoppas att detta är ett skämt, om om det inte är det hoppas jag verkligen på att Perez ger Ramos mer pengar, för han är verkligen dum i huvet om han säljer Ramos, han är vår kung i försvaret och är rikigt bra i offensiven också ! Ramos är min idol och jag skulle bli rikigt ledsen om han skulle lämna Real Madrid ! Och det med Mandanda var ett april skämmt va ?:P Hala Madrid !

2010-04-03 @ 10:41:23
Postat av: igge admin

tyvärr så är inte Ramos nyheten ett skämt.

Mandanda nyheten var ett april skämt.. hoppas att ramos stannar han är reals försvar..

2010-04-03 @ 14:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0