Halvtids tankar....



Ja du 0-1 i baken efter första halvlek är inte bra. Men Barcelona kan ju tacka en spelare för det och det är domaren han har tamefan varit det sämsta jag någonsin sätt. Man tror ju att det är flick fotboll han dömmer när man ser honom. Är han det bästa spansk fotboll kan erbjuda så måste man se över dommar situvationen ordentligt... pinsamt. Real Madrid jobbar hårt men man har inte skapat något i målchans alls... faaaaan. Nu hoppas jag på en bra andra halvlek då vi brukar vara bäst. Higuain har varit kassssssssssssssss som alltid stora matcher. In med benzema!!!!

Jag tror vi vänder detta!! In med Guti och Benzema så vinner vi....

Fan Albiol som jag satt och hyllade så i början av matchen visar hur dålig han är när det väl gäller. Faaaan det är klart Messi gör det efter som Barca inte är ett lag ettan en spelare och det är Messi...... pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0