Årets tyngsta dag!!


Bygghatten på!

Hmm att skriva blogg inlägg när man är jätte full är inte det bästa man gjort. Kan bli lite konstiga meningar och felstavade ord hehe. Men man jag var tvungen att få ut lite ilska för Real Madrid var katastrof i går. Vi hade knappt ett farligt läge på hela matchen och Benzema som inte får chansen skapar mer på 20 min än vad Higuain gjorde på 70min. Nej det är väl bara att vara en sportsman och gratulera Barcelona till Liga titeln. Blir svårt att ta ifatt detta även om det inte är omöjligt. Jag tror på er Real Madrid. Men en dag som denna går man inte med huvudet högt direkt. Usch nu är det bara att hålla sig inne tills stormen lagt sig. Jag tror nog Perez inte är så nöjd med denna säsongen. Nu blir det att öppna plånboken i sommar igen.

Kommentarer
Postat av: Putte

Realmadrid suger ...

2010-04-11 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0