Arbeloa världens sämsta!!!

Att Arbeloa spelar i Real Madrid är en gåta han är La Ligas sämsta back plus att han skulle vara sämst i Premier League, Serie A och Tyska ligan. Möjligt att han skulle vara sämst i Samarinos liga också. Jag för står inte hur en såm spelare kan var i Real Madrid. Higuain vad gör ha på plan?? helt osynlig i match som alltid i de stora matcherna. Jag kommer personligen åka ner och ge domaren i matchen ett slag i matchen så han aldrig kan dömma igen. Den sämsta domaren jag sätt. Jag vad jag hatar honom jag hoppas han dör på vägen hem ifrån santiago. Van Der Vaart kan vi sälja det finns ingen talang i den spelaren överhuvudtagen.. fy fan vad kass han är!!!!!!!!!!! Att inte Guti fick starta betyder bara att Pellegrini inte vill ha kvar sitt jobb.. Mourinho välkommen till Real Madrid.!! Att diskutera vem som är bäst Ronaldo eller Messi nej sluta..!!! Fan vad jag hatar Barcelona ocH Pellegrini!!...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med dig 110%. Är så besviken från gårdagens match. När det väl gäller och är stora matcher så är Higuain helt osynlig på plan. Såg ingenting av honom. Så jävla besviken

2010-04-11 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0