Puskàs vs Di Stefano

Jag satt och kollade lite gamla Real Madrid klipp och hittade det här gamla klippet från Real Madrid - Eintrecht Frankfurt, Europa cup finalen 1960. Den bästa spelaren någonsin Alfredo Di Stefano gör tre mål. Ferenc Puskas är också med den matchen. Dessa två spelare bildade det bästa anfallsparet någonsin, tillsammans gjorde dom 1394 st mål på 1717 matcher. Något som är helt otroligt. Enligt både Pele och Maradona är Di Stefano den bästa spelaren som gått i ett par fotbolls skor. Om jag får säga så håller jag med helt och hållet.. Se själv och döm. Puskas har nr 10 och Di Stefano nr 9 i klippet.





Jag slänger med lite teknik också!!

Kommentarer
Postat av: igge

Lite billig straff kanske!! haha

2009-09-17 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0