Tack hoppas att jag kan mätta eran hunger för Madrids stolthet..

Man tackar :). Jo precis det stämmer är ett stort fan av Real Madrid och jag hoppas att mina inlägg ska tillfredställa er alla real madrid fans i alla åldrar. Vill tacka  Igge för denna chans och jag hoppas att ni läser och kommenterar på bra. det e alltid kul med feedback. Jag vet att det finns ett flertal sidor man kan läsa om Real Madrid men jag hoppas att ni inte struntar i att läsa våran. jag läser om Real på ett flertal sajter jag gillar att läsa om real från lite olika skribenter. Annars blir det så monotont så hoppas att ni fattar tycke för bloggen och jag ska göra mitt bästa med att fylla bloggen med mer real nyheter vilket Igge har skött på ett utmärkt vis.

Hala Madrid!

/Danne

Kommentarer
Postat av: Igge Admin

Det kommer du göra Danne, jag är inte orolig!! Som jag ser har du redan börjat bra!! Skönt men en partner!!

2009-09-25 @ 00:20:58
Postat av: Danne

in på msn tack;)

2009-09-25 @ 00:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0