Spelar kommentarer!

Här kommer några tankar och kommentarer från några spelare efter gårdagens match. Alla var tillfreds med att ha vunnit den svåra borta matchen på El Madrigal. Men samtidigt så var dom överens om att det finns mer att jobba med, laget är så gått som nytt och det tar tid att spela ihop de. Tillskillnad får Barca som har haft samma spelare i några år och kunnat spela ihop sig! Så tar det tid för Real Madrid innan allt är på plats men det är på rätt väg!

KaKá:
"Jag är glad att vi vann även om vi kan förbättra oss. Att spela på det sätt vi vill tar tid, men jag tror att vi är på rätt spår. Jag är glad att jag gjorde mitt första mål i La Liga. Jag vet att jag kan göra fler mål, men allt som betyder något är att laget vann. "

"Alla mina lagkamrater gratulera mig när jag gjorde målet, det bevisar bara hur enade vi är."



Cristiano Ronaldo:
"Det var en tuff match mot en motståndare som gav oss en massa problem. Vi lyckades att göra mål tidigt och ta tre poäng. "

"Det tog oss ett tag att komma igång eftersom att de pressade från början, men vi sakta värms upp och lyckades spela på det sätt vi vill."



Albiol:
"Vi är mycket nöjda. Att vinna är alltid bra, speciellt i en så svår borta match. Det gör det mycket enklare när vi gör mål tidigt. De fick också en man utvisad något som gjorde det svårt för dem. Jag tror att vi bestämmer takten i match, Vi känner oss aldrig hotad att tappa poäng!. "

"Laget arbetar hårt och vi är mycket glada. Vi måste fortsätta på denna väg och börja tänka på nästa match. "



Källa: Real Madrid

Kommentarer
Postat av: danne

sweet blogg lite små stavfel bara:P.. men du borde ha gett spelarbetyg tkr jag "/. langa halva bloggen så hjälper jag till hhaa;D. hala madrid

2009-09-24 @ 13:01:14
Postat av: Igge Admin

Hej danne, tack ja gör så gott jag kan. Jag har spelar betyg också men denna matchen såg jag inte så kan inte ge någon rättvis bedömning.. vill du hjälpa till? Skriv lite om dig och berätta varför och varför jag ska lita på just dig?? skicka till iggethe[email protected]!

2009-09-24 @ 13:30:01
Postat av: danne

skickat till ''[email protected]'' så du borde ha mailet när du loggar in;)

2009-09-24 @ 16:09:00
Postat av: danne

kom inte fram ska det vara ! efter hotmail.com elr vad^^

2009-09-24 @ 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0