Guti har höga förväntningar!

Guti är en av spelarna som är hemma i Madrid, den gamla landslags mannen är nu åren tillgångna och platsar inte i det spanska landslaget längre men Guti är inte ledsen för de. Sammanlagt vart det 15 matcher och 3 mål. Guti har det svårt att ta en plats även i Real Madrid men hans hjärta för klubben är så stort att det inte gör honom biter istället ser han det positivt, nu måste jag spela bra och visa att jag ska ha en plats säger han.

" Jag är höga förväntningar på säsongen, vi har en bättre trupp än vad Barcelona har så vi ska gå för trippeln. Jag vill att vi ska vinna Real Madrids fjärde CL titel och en match mot just Barcelona i finalen på Santiago Bernabeu stadion skulle vara roligt, men det spelar igen roll vilka vi möter bara vi är i final den 22 maj 2010. säger Guti! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0