Real ända LaLiga laget!

Det börjar bli sen natt och man sitter och sammanfattar dagens fotboll så kan man i alla fall känna sig trygg vid en sak och det är att Real Madrid är det ända laget med klass i stan. När man såg Atletico i dag vart man nästan mörk rädd för hur dom spelade, är det ett La liga lag?. Backlinjen kan vara det sämsta jag har sätt i modern tid. Att inte Barca gjorde fler mål år ett mästerverk. En sak till! Diego Forlan, jag vill tacka gudarna att vi inte tog honom till Real Madrid, vilken mål sumpare. Han gjorde visserligen ett mål men i det läget ska det vara mål eftersom han fick all tid i världen att lägga rätt bollen och bara dundra in den. En straff skulle man kunna jämföra det med. Jag är glad att Benzema kom istället 10 år yngre och en bättre målskytt. I morgon ska Real köra över Xerez och jag lovar att nykomlingarna kommer visa upp bättre försvarsspel än vad Atletico gjorde, för det dem visade satt man och skrattade åt hela matchen. Messi kunde ha 5 försvarare på sig och komma ut med boll, sen att Messi jämt slänger sig och filmar gjorde så att det inte vart någon farlighet denna gången men det är i alla fall pinsamt att se. Zlatan fortsätter att vara helt osynlig det tycker vi om, ett mål gjorde han i andra minuten sen vart han proppmätt och rörde sig inte en meter till efter de. Sånt tycker vi om från Real Madrid synvinkel men inte Svensk. Spelet tar tvärstopp när bollen kommer till Zlatan och Maxwell mycket boll på dessa två spelarna är receptet. Morgondagen kommer att bjuda på fin fotboll som alltid när Real spelar, jag tror att Ronaldo gör 2 mål, Kaka 1, Benzema 1 och Raul 3. Man ska vara optimistisk!! God Natt på er!


Detta kommer vi se många gånger i morgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas real vinner med 6-0

2009-09-20 @ 11:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0