Så jävla arg!!!

Att ta ut Ronaldo är århundradets sämsta beslut av Pellegrini, Sedan att domaren var en katastrof gjorde ju ingen glad... Hata barca! tyvärr så förlorade vi i kväll med 1-0 efter mål av världens största diva Zlatan!! Innan det så hade både Ronaldo, Higuain och Marcelo lägen som tame fan ska vara mål.... Nu är jag så jävla lack så det får skrivas i morgon....!! Pellegrini avgå din pajas!!! vill man vinna El Clasico så tar man inte ut världens bästa spelare Ronaldo.. Så är det bara!! Benzema?? alltså är det en fotbollsspelare? Han är så seg så en gammal tant i rullator skulle kunna läsa hans dribblingar... Vi behöver en ny anfallare och en vänsterback!!! helvete vad jag hatar Barcelona!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ut med benzema in med torres ut med arbeloa, in med clichy(arsenal. Ut med pellegrini in med mourinho. Ronaldo borde göra mål i första lägen.

2009-11-29 @ 22:01:25
Postat av: absolute

Håller med. Ilska i kroppen nu:@

2009-11-29 @ 22:02:58
Postat av: Igge

En Ronaldo i form gör mål där!! Valdes har bara en jävla massa tur.. är på väg åt fel håll och får bollen på sig!!

2009-11-29 @ 23:20:14
Postat av: Putte

hahahahha där fick ni!



Älska Barcelona!



Zlatan=Kung, fyfan vad bra han är...

2009-11-29 @ 23:51:03
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med ''anonym'' real behöver bara köpa torres och clichy, då kan vi vinna med 100-0 mot barca på bernabeu.

2009-11-30 @ 00:20:10
Postat av: Igge

Jag får nog säga att jag tycker David Villa är ett bättre alternativ eller?? han har varit het den här säsongen och jag tor inte Torres skulle spela för Real Madrid när han är från Atletico Madrid.

2009-11-30 @ 00:35:29
Postat av: Anonym

clichy skulle vara en bra värvning!! ta in honom!!

2009-11-30 @ 00:36:37
Postat av: hala madrid

jag e sjävl real fans mennnnnnnnnn som jag ser ingen pressade i går bara lass gjorde de såg ni när real hade bollen alla barca spelare pressade barca de spela för hjärtat men real jag vet inte till vad de spela kankse för pengarnaaaa

2009-11-30 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0