Ruud ser ljust på framtiden!

När det gäller frågan om Ruud Van Nistelrooys, var eller inte vara skadad framöver så säger han själv att han ser ljust på framtiden. Det är idag ett år och en dag sedan operationen i Colorado och han säger att han vill avslut sin tid i Real Madrid som han startade den, alltså som en skyttekung. Här kommer några fler tanka som han bjöd tidningen Marca på:


- "Förra veckan spelade jag min första hela matchen och hade inga problem alls."

"Jag kommer aldrig att ge upp. Jag är bra tränad och skadefri så jag kommer att göra allt för att få spela. Tisdagen var en stor dag för mig eftersom jag kände mig fräsch och knäet kändes som det skulle efter att ha spelat en hel match. Min kropp reagerade bra, vilket ger mig hopp om att bli den spelare jag en gång var. Jag vaknade upp dagen efter matchen och allt kändes bra, det är därför jag tror att jag bara kan bli bättre och dessutom börja se framåt. "

"Real Madrid kommer alltid i först hand. Det spelar ingen roll vem som spelar, vi måste Madrid alltid vinna sina matcher. Jag sedan hoppas man alltid på att man ska vara en av dem elva som är på planen. Jag är mycket nöjd över att ha vunnit ligan i två länder och att det gått bra i Real Madrid, sedan är det alltid positivt att man har fått chansen att göra så mycket mål som jag har gjort. det är alltid kul att göra mål. Att vara en av anfallarna i Real Madrid är stort för mig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0