Pepe och Arbeloas tankar efter matchen!

Arbeloa och Pepe var nöjda med lagets prestation i matchen men inte nöjda med slutresultatet. Båda tyckte att vi förtjänade tre poäng i går.

Pepe:
"Straffen var ett konstigt beslut av domaren. Det är säkert svårt att se att bollen faktiskt tog i ryggen, men då kan man inte som domare hålla på att chansa på en sån här nivå. Vi kom hit för att vinna och jag tycker vi spelade en bra match och därför förtjänade mer".

"Vi spelade med bra kvalite i våra pass och med högt tempa, men straffet påverkar matchen. Vi är ledsna för att bli bestulna på matchen för vi förtjänade mer."

Arbeloa:
"Jag tycker vi genomförde en lysande första halvlek, vi hade 16 skott på mål. Det var synd att han felaktigt blåste straff. Jag tror att de var de bästa 45 minuter vi har haft under hela säsongen och vi hade en chans att döda matchen. "

"Milan var något bättre under andra halvleken och vi saknade orken. Vi spelade med bara tio man i nästan hela match i lördags och jag antar att det kan ha påverkat oss."

"Vi måste tro på det vi gör och fortsätter att förbättras."

"Att markera Pato är en av de svåraste uppgifter jag fått. Han är en bra och snabb spelare. Jag fick verkligen slita, men duellen var mycket intressant och han gjorde inget mål.."


Kommentarer
Postat av: - WOLVERIINA *

- håller fan med pepe!

2009-11-04 @ 21:36:35
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0