"El pirata" tror på seger!


Esteban Granero talade ut om Real Madrid kommande match mot Racing Santander på Bernabeu nu på lördag.

"Vi behöver tre poäng. Jag hoppas på en plats i startelvan, jag vill spela på Bernabeu. Jag vill att publiken skall ha roligt och att dem ska njuta av spelet."

"Jag tror att ligan stoppet har påverkat oss mer än Racing eftersom vi har många landslagsspelare om varit i gång och matchats hårt. Racing har haft en tung start på serien men har nyligen undertecknat en ny tränare. Jag är säker på att de kommer att vara mycket motiverade på lördag."

"De ställs inför en tuff match på Bernabeu, vilket alltid är en svår arena att spela på som borta lag oavsett vilket lag det är. Men de kommer att ge 100% mot oss för att ta poäng. Jag tror matchen kommer att bli tuff trots att vi är favoriter att vinna. Vi kommer att vinna för att vi har ett otroligt stöd från våran publik och fans."

"Jag tror vi kommer att göra mål tidigt om vi tar kommandot från start i matchen. Lag som spelar mot oss på Bernabeu släpper ofta på sin taktik om man gör ett tidigt mål på dem. Vi kommer göra allt för att alla i laget ska vara så väl förberedda inför matchen som möjligt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0