Krönika: Real tröja med mer smak!

För ett tag sen köpte jag en till Real Madrid tröja som precis har kommit, jag har redan två vita en svart. Man kan inte sluta tycka om Real tröjorna, man vill bara ha fler och fler. Jag satt länge och funderade på vad ska jag ha för någon hemma/borta eller reservställ, tillslut valde jag en bort tröja alltså en svart. Sedan var det ju det svåraste valet vem ska man ha på ryggen. Vist hade Kaka eller något nyförvärv fått klart med nummer så hade det ju inte varit så svår. För då hade jag tagit en Kaka nr 8. Men nu vart valet på en annan dribbelkung alltså Arjen Robben. Han var så otroligt bra med bollen i fart under förra säsongen så man kunde inte låta bli att gilla honom lite extra. Så nu står jag här full av förväntan på min nya tröja. Blir du kvar Robben? Jag hoppas verkligen det. Perez har ju gått ut och sagt att Ribery inte kommer denna säsong så plz Robben stanna i Real Madrid. Jag hann inte mer än få min Robben tröja så fick jag ett erbjudande på en till tröja som inte gick att tacka nej till, det var en 09/10 Match tröja vit Med Ronaldos namn på ryggen och hans nummer (när han valt det) för bara 308 kr sjukt billigt. Nästan så att man inte tror att det är sant men det var det. Skulle jag köpa samma tröja i Real Madrid shopen skulle jag få betala 85 Euro vilket är runt 900 kr plus frakt. Så här går man nu runt och svävar på moln och väntar på att nästa tröja ska dyka ner i postlådan. Nu är det dags att städa, Nora dagarna i kväll bäst att ha lite fint hemma då. Hala Madrid!

Real Madrid Away Shirt 2009/10 - Dark marine/Argentina - Blue - Kids


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0