Statistiken uppdaterad!


Ett bra köp så här långt!

Nu i halvtid av säsongen har jag passat på att uppdatera statistiken. Det man kunde läsa av är att Marcelo är den spelare som spelat flest minuterar av alla utespelare 1277 min. Flest av alla har så klart Casillas spelat eftersom han stått alla match fram till jul. Higuain som varit en riktig skyttekung på slutet och dragit ifrån i den interna skytteligan i ligan med sina 10 mål, två ligger Ronaldo på 7 st. Däremot så ligger Ronaldo etta i Champions League med 6 mål på 4 matcher, Higuain och Raul tvåa på 2 mål var. Ronaldo leder även skytteligan i hela CL förre Owen, Krasic och Dzeco som alla gjort 4 mål. Benzema och Marcelo har slagit flest målgivande passningar i ligan 5 var. Den mest effektiva spelaren i ligan är Van Nistelrooy som har spelat 11 min och gjort ett mål och en assist, dessutom hann han dra på sig ett gult kort. På tal om gula kort så är den fulaste spelaren i Real Madrid så här långt Lass som dragit på sig 8 gula och 1 rött kort om man räknar in CL, Ligan och Copa del rey. Två är Ramos med 5 gula och 1 rött. Casillas har hållit nollan 8 gånger på 15 liga matcher samtidigt som Dudek inte spelat en ända match i ligan, bara två i Copa del Rey då han höll tätt en gång. Real Madrid har gjort en klart godkänd säsong så här långt om ni är intresserade av mer stats så tryck på länken. Spelar Stats


Kommentarer
Postat av: nene

Jag älskar din blogg<33333333333333333333

2009-12-22 @ 23:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0