Real Madrid höjde helgen!!

Oj vilken helg det varit stressat som fan för att få ihop allt som det ska. Satt på jobbet i går och kollade text-tv och var hur nervös som helst med det löste sig tillslut efter att våra MÅLKUNG Higuain tryckt in två baljor och Garay ett. Så himla skönt efter ett tuff dag. Jag har inte sätt matchen ännu men ska kolla på den nu i natt så det kommer en analys i morgon som ni kan läsa om ni vill, ska försöka hinna med att skriva spelar betygen också. I dag har jag varit borta på match hela dagen, tyvärr blev det torsk men man gjorde en bra match ändå. Fan vilken styrka vi visade i går eller håller ni inte med? 3-2 på borta plan mot serie trean? fyran?, med både Kaka och Ronaldo borta. Gött som Real Madrid fan!! Nu ska jag försöka övertyga min flickvän på avstånd (Magsjuka) att jag ska få kolla matchen. Så jag kan dela med mig av min syn på matchen.. I´ll be back som Arnold sa!!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kan man se matchen igen? svara SNÄLLA ;D



Hala madrid

2009-12-13 @ 23:14:00
Postat av: igge admin

hej jag vet faktiskt inte.. jag har spelat in matchen på boxern.. har undrat det med några gånger.. tyvärr har jag inget svar!!

2009-12-13 @ 23:17:43
Postat av: Anonym

dom visar typ samma champions league matcher om och om igen efter champions league mötena.. tkr dom borde visa sto matcher som denna e igen. missade den. pepe missar resten av säsongen.. kanske missar vm "/ vi har ju garay men om albiol elr garay går sönder blir det typ arbeloa - sergio ramos- albiol/garay-marcelo.. metzelder e ju bara skadad.. vi behöver en till back..

2009-12-14 @ 00:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0