Xabi Alonso snart klar!

Nu börjar det närma sig en lösning i Alonso affären. Dom flesta tidningarna man har läst är eniga om att Xabi Alonso kommer att spela i Real Madrid, detta efter att José Ángel Sánchez, VD för Real Madrid och hans motsvarighet i Liverpool, Christian Purslow i går kväll hade möte för första gången öga mot öga i Barcelona då Liverpool möte Espanyol(Liverpool blev krossade). Man ska tydligen kommit fram till ett pris som båda parterna ska varit nöja med, 34,5 Milj Euro sägs det att summan ska vara på. Det är en summa som är mycket nära dom 40 Milj Euro Liverpool hela tiden sagt att han ska kosta, men dom flesta anser att det är tillräckligt för att affären ska kunna gå i lås inom dom närmsta timmarna. I såna fall så är Alonso en ny maräng innan dagen är slut. Det sägs också att Liverpool redan har kontaktat den spelaren som ska ersätta Alonso och börjat diskutera om en övergång, vem det är har inte fram kommit, men jag vet att det är Alberto Aquilani. Nu kan det alltså bli klart.... Den som lever får se.
Jag är på väg!

Källa: Marca, The Times, As


Kommentarer
Postat av: Isak.

Hej jag är Real fan men har inte sett försäsgons matcherna. Hur tror du att start elvan iår kommer se utjag har minga gissnignar på några positioner men saknar vissa.. Du får gärna maila vad du tror till [email protected] Själv tror jag såhär



Målvakt casillias.

Ytterbackar Álvaro Arbeloa och Ramos

Mittbackar Pepe och Ezequiel Garay



Yttermittfältare Ronaldo och vet ej..

Mitt mittfältare Kaka och Xabi(om han blir klar)



Forwards Benzema och Higuaín(fast Raul får ju alltid spela så kanske är han istället. för Higuaín)



Kollat igenom Reals spelare flera gånger men inte kommit på vem som spelar den andra yttermittfältaren.. Tack på förhand //Isak

2009-08-04 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0