Tankar efter debuten!

Alonso, Kaka, Arbeloa och Albiol gjorde alla sin debut för Real Madrid i natt. Alla var nöjda efter matchen och glada för vinsten. Men alla hade mer i huvudet än så här kommer lite kommentarer från tre dom fyra spelarna:

Kaka
"Jag är mycket glad över min debut. Det var bara en försäsongsmatch men det är viktigt att spela så många minuter som möjligt. Jag gjorde inte något mål men det viktiga att skapa i offensiven. Jag har bidragit till så mycket jag kunnat i matchen och jag har känt att jag är en del av laget. Real Madrid är en stor klubb och jag är glad över att vara en del av klubben. "

"Vi måste fortsätta att arbeta hårt och förbättras. Låt oss hoppas kunna hålla uppe ett bra arbete under hela säsongen, men det är viktigt att spela bra fotboll ända från början. Att spela vid sidan av dessa aktörer är trevligt, men att gör det för Real Madrid gör det ännu viktigare. Detta är en stark grupp av spelare och vi måste vara konsekventa under hela säsongen. "


Xabi Alonso
"Jag är mycket glad över denna första kontakt med mina lagkamrater på plan. Under försäsongen bör vi sträva efter att uppnå både offensiva och defensiva balansen då kommer det automatiskt under säsongen. Laget består av olika egenskaper. Jag är nöjd med dem. Jag kommer att bättre för varje match. "

ARBELOA
"Vi har spelat bra men vi är fortfarande i försäsongen och vi måste ta ett steg i taget. Vi har ett bra lag men vi måste bevisa det under en hel säsong. Jag vet fortfarande inte vilket nummer jag kommer att bära på tröja. "


Kommentarer
Postat av: Ems,

Tack, här är allt fint, hur är det med dig? Jag vet, evigheter sen vi sågs nu. Hur rullar allt?



Ingen dåligt engagerad blogg du har, sportnörd ;) Du är duktig! :)

2009-08-09 @ 10:55:39
URL: http://windhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0