Sista dygnet!

Nu är det ca 24 timmar kvar tills transferfönstret stänger i Europa, och räkna med att telefonerna, faxarna och datorerna kommer gå varma fram tills det att det stänger Kl 24.00 31 Aug. Men det finns några frågetecken kvar i Real Madrid. Här kommer lite funderingar om vissa spelare i Real och spelare i andra klubbar som rör Real.

Spelare Ut:

Rafael Van Der Vaart:
Han har fått nobben av Real Madrid och är inte ens med på bänken när det är match. Han lär nog lämna Real Madrid i morgon, dom klubbar som visat mest intresse för Van Der Vaart är Tottenham och Arsenal. Tottenham kan mycket väl köpa Van Der Vaart nu när Modric brytit benet. Man letar en ersättare och jag tror det bli holländaren.

Miguel Torres:
Torres kan få det svårt att ta en plats i Real Madrid just nu, och värre blir det när Ramos kommer tillbaka. Så jag tror Torres hamnar i Atlético Madrid på ett lån. Efter 3-0 förlusten i kväll kan man behöva en ny back. Plus att det ryktas om att Heitinga är på väg bort till Everton.

Spelare in:

Franck Ribery: Bayern Munchen
Jag tror att vi kommer att se Ribery i Real tröjan innan fönstret stänger i morgon. Att sälja Robben var dumt och jag hoppas att Perez har en tanke med det. Ribery kommer kosta mycket pengar men det sägs att Perez stoppat undan 80 milj för ett köp av Ribery. Eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0