Real Madrid och Ribery överens!

Många tidningar skriver att Ribery är klar för Real Madrid, så är det inte alls. Ribery och hans agent Alain Migliaccio har kommit överens med Real Madrid om ett 5 års kontrakt som skulle börja gälla år 2010. Men innan det är klart så är det fortfarande ett problem, Bayern måste vilja sälja. Det sägs att Real har bjudit 80 milj Euro för Ribery denna sommar och Bayern nekade till affär. Så vad kommer han kosta nästa sommar om han gör en succe säsong?? Ribery kommer förmodligen att spela i Real Madrid år 2010 det säger jag inget om, men att gå ut att säga att han är klar är fel. Det kan hända mycket på ett år. Han kan drabbas av en skada exempelvis då tror jag inte vi ser någon Ribery i Real nästa år. Det är bra av Perez att skaffa överenskommelser men vi ska inte ropa hej för en det är en riktig affär. Men Ribery är alltid välkommen till Real Madrid!



Kommentarer
Postat av: sebinho

Han kan komma att vara mycket billigare nästa säsong då det är hans "sista sommar". Dvs. sista chansen för Bayern att få betalt överhuvudtaget för sommaren efter det är han bosman eftersom hans kontrakt går ut då.

2009-08-09 @ 11:23:00
Postat av: igge

Jo jag vet dom kommer nog få honom för högst 25 milj så det är ju bra.. men jag måste ju argumentera lite.. tror inte dom vill sälja honom iallafall..

2009-08-09 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0