Liverapport: Real Madrid - Deportivo La Corona

Första halvlek är färdig spelad och säsongen är igång. Det började bra för Real Madrid som gjorde 1-0 efter 27 min, Raul slog in en retur från Benzema som slagit bollen i stolpen. Men bara några minuter senare kom 1-1 efter att Riki nickat in en bra slagen frispark. Men åter igen visar Raul varför han ska vara i startelvan, han får en perfekt pass av Lass, Raul dribblar målvakten men blir kapad och det blir straff. Ronaldo kliver fram och slår in bollen distinkt i ena hörnet. 2-1 till Real Madrid. Det är resultatet just nu när det är halvtid .Real har haft många målchanser och skulle kunnat gjort 2-3 mål till. Kaká och Raul har varit första halvleks bästa spelare


Målskyttar:
1-0, Raul 27 min
1-1, Riki 30 min
2-1, Ronaldo (p)
2-2, Valeron 46min
3-2, Lass 60 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0